BURSA AĞIR VASITA, EN HIZLI GELİŞME GÖSTEREN BAYİ OLDU
Satış ve satış sonrası maksimum müşteri memnuniyetini en önemli misyonu edinerek, Isuzu markasının satış ve satış sonrası hizmetlerini veren Bursa Ağır Vasıta her yıl Ekim ayında Kıbrıs’ta Anadolu Isuzu tarafından düzenlenen ve 92 bayinin değerlendirildiği toplantıda “En Dinamik ve En Hızlı Gelişme Gösteren Servis” ödülü aldı. Yönetim birimlerinin kendi branş ve departmanlarıyla ilgili önceki yılın sunumlarını yaptığı, gelecek dönemdeki projelerinin konuşulduğu ve ödül töreni yapılan toplantıda tüm bayilerin güçlü ve zayıf yönleri üzerinde duruldu.
Aldıkları ödülün içeriği hakkında konuşan Bursa Ağır Vasıta Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Suat Durmaz, “Bursa Ağır Vasıta olarak, Anadolu Isuzu tarafından ‘En Dinamik ve En Hızlı Gelişme Gösteren Servis’ ödülünü almanın gururu içerisindeyiz. Biz bunu iki farklı ödül almışız gibi varsaymış durumdayız; birincisi ülkedeki ticari araç segmentinde, 92 adetle en fazla servis ağına sahip olan Isuzu markasındaki servislerin içerisindeki en isteyen ve arzulayan, en agresif ve en hedef odaklı servis olarak yorumlarken, ikinci olarak bölge ve pazarımızdaki araç girişi, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti gibi önemli kriterlerde ciddi bir gelişme gösterdiğimizdir.” dedi.
KALİTE EN ÖNEMLİ NOKTA
Bursa Ağır Vasıta olarak almış oldukları ödülün nedenleri hakkında konuşan Durmaz, “Bu tip başarıları elde edebilmek için iyi organize olmak gerekir, bu da tamamen ekip kalitesiyle birebir ilintilidir. Öncelikle ekip bütünlüğünü sağlayabilmek ve Turn-over’ı en aza indirebilmek için ciddi çaba harcıyoruz. Ekip üyelerimizin tamamının her ne görevde olursa olsun, kişisel ve teknik gelişimleri için uygun eğitimlerle destekleyerek yatırımlar yapıyoruz. Gelecek vaat ettiğini düşündüğümüz kişilerle İnsan Kaynakları direktörlüğümüzün de eşlik ettiği birebir görüşmeler yaparak, kariyer planlarını hazırlıyoruz. Bu sayede çalışanların şirkete olan bağlılığını artırmakla beraber, çalışmaktan memnuniyet duydukları personelden hizmet almaya devam etmeleri sayesinde, müşterilerimizin de servisimize olan bağlılığını artırıyoruz. Bir diğer önemli etkenin de kalite olduğunu düşünüyoruz. Yapılan birçok uluslararası araştırma ve testlerde fiyat, uzaklık gibi unsurların çok alt sıralarda olduğu görülmektedir. Müşteri öncelikle aracının ilk seferde doğru tespitler yapılarak, doğru parça ve işçiliklerle nokta atışı onarılmasını ister. Bu beklentinin karşılanabilmesi için, çok kaliteli bir atölye ekibine ve sistematik bir şekilde yürütülen son kontrol düzenine sahip olmanız gerekir. En aza indirilen iş tekrarları sayesinde, araç bakım- onarım maliyetlerinin de düştüğü bariz bir şekilde gözlemlenmektedir. Bu durum, hem daha kaliteli, hem de kümül toplamda daha ekonomik bir hizmet aldığını fark eden işletmelerde ekstra güven yaratmaktadır. İşletmenin servisinize olan aidiyet ve bağlılığı giderek güçlendirmektedir.” diye konuştu.